Služby

Evropská asistenční služba

Vaše obchody nepočkají; MICHELIN spolu s MICHELIN Euro Assist na sebe bere následující závazek: asistence a oprava pneumatik u nákladních vozů za méně než 2 hodiny kdekoliv v Evropě!

Přihlaste se pomocí formuláře, který si můžete stáhnout a odeslat vyplněný na contact@michelin-solutions.com

Jakmile zavoláte, náš tým udělá vše pro to, aby se k vám asistenční služba dostala do 2 hodin.

Chcete důkaz? V roce 2013 jsme našim klientům nabídli:

Průměrná doba čekání na zásah 1 hodina 49 minut*.

Průměrná doba odstávky vozidla 2 hodiny 39 minut*.

* Průměrné hodnoty v roce 2013 u více než 26 000 asistenčních zásahů.

Naše asistenční služba se snaží maximálně snížit dobu odstávky vašeho vozidla:

Pokud je vozidlo schopné jízdy: díky službě "Stop & Go" vás navedeme k nejbližší asistenční a havarijní službě MICHELIN Euro Assist.

Pokud je vozidlo nepojízdné: zaznamenáme si polohu řidiče, vybereme konkrétního poskytovatele asistenční služby MICHELIN Euro Assist a poté jej odešleme na místo určení.

logo_eur_assit
  • Asistence k dispozici ve 27 jazycích, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
  • Okamžitá identifikace díky důvěrnému a osobnímu kódu. Rychlý odhad doby zásahu a permanentní dohled.
  • Specialisté na asistenční služby pro nákladní vozidla vybraní společností Michelin.

Paušální tarif pro všechny zásahy kdekoliv v Evropě, včetně dálnice.

Asistenčníslužba pro nákladní vozidla ve více než 25 zemích Evropy, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.

Více než 3 000 odborníků na pneumatiky a asistenci pro nákladní vozidla připravených zasáhnout kdekoliv v Evropě.

1. Řidič zavolá na 00 800 79 79 79 79 a identifikuje se svým osobním kódem.

Pracovník asistence si vezme na starost vyřízení jeho žádosti.

2. MICHELIN Euro Assist vybere a kontaktuje vyprošťovací a asistenční službu.
3. Pokud je vozidlo nepojízdné: oprava se provádí na místě.

Pokud je vozidlo schopné jízdy: díky službě "Stop & Go" asistent navede řidiče k nejbližší vyprošťovací a asistenční službě.

Řidič je v přímém kontaktu se zaměstnancem asistenční služby. V reálném čase je informován o jednotlivých etapách odstraňování poruchy.

4. Řidič nic neplatí:

Faktura je vystavena na základě předem definovaného tarifu a následně je zaslána společnosti.

Přihlaste se pomocí formuláře, který si můžete stáhnout a následně odeslat na fs-fr-mea@fr.michelin.com

http://myaccount.trucks.michelin.co.uk/